בי''ס צורים הוד השרון

ביה''ס הניסויי ''צורים'' הוד השרון

תפיסה בית ספרית

חדשות

פעילות בי"ס בחופשה יולי-אוגוסט

במהלך חופשת יולי- אוגוסט יתקיימו פעילויות מגוונות בבית הספר ומחוצה לו.

פעילות ביה"ס במהלך חופשת יוני

פעילות ביה"ס במהלך חופשת יוניתתקיים בתאריכים - 21.6 - 28.6, בשעות - 8:00 - 12:45בימי שישי לא תתקיים פעילות

​נפתחה ההרשמה ל​קייטנות דיגיטליות – קיץ 2018​ ללא עלות ​

משרד החינוך, יפעיל בחופשת הקיץ, את תוכנית "הקייטנות הדיגיטליות", המופעלות ללא עלות במהלך החופשה וכוללות פעילויות לימודיות והפעלות יצירתיות בשילוב טכנולוגיה לתלמידים בוגרי כיתות ד' ומעלה,

הזמנה להרצאה - זכויותיהם של בוגרים על הרצף

מועדי מבחני מתכונת ומבחני הבגרות

עטוף בסרט -תמונות מתוצרי העסק החברתי

מידע להורים ולתלמידים

פורטל הורים לילדים עם צרכים מיוחדים

הפורטל הוקם כדי לרכז את המידע הקיים על אודות מערך החינוך המיוחד במערכת החינוך, ולהציגו לכם, ההורים, בשקיפות מרבית.

תקנון בית ספרי

התקנון נועד לשמור על אוירה נעימה, ראויה ומכילה לכל באי בית הספר: תלמידים, אנשי צוות והורים.

לוח צלצולים תשע"ח

תכנית ייחודית לילדי החינוך המיוחד

תכנית ייחודית לילדי החינוך המיוחד: יוכלו ללמוד מקצוע טכנולוגי-מקצועי

קשרנט - הבית של המשפחות המיוחדות

קישור לעיתון אינטרנטי "קשרנט" - של חודש ספטמבר 2016

פרוייקט ייחודי לשילוב בוגרים על הרצף האוטיסטי

פרוייקט ייחודי לשילוב בוגרים על הרצף האוטיסטי ותסמונת אספרגר בלימודים אקדמיים

ריכוז כל התכניות לספקטרום האוטיסטי

מרכז "בית אחד" ריכז במצגת אחת את כל השירותים הקיימים לאוכלוסיה

קשר - הפורטל של המשפחות המיוחדות

ארגון קשר לקח על עצמו להביא לחיזוק מעמדם של ההורים והמשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, לקדם זכויות, לפתח שירותים למשפחות

אלו"ט - אגודה לאומית לילדים אוטיסטים

קישור לאתר אלו"ט ועוד

ממ"נ - מרכז מידע ושיתוף לקהילת משפחות מתמודדי הנפש

זכויות ושירותים בקהילה

דף מידע- זכויות ושירותים בקהילה להם זכאים תלמידי בית הספר בעלי איפיון של נכי נפש ו-PDD

מעורבות חברתית

ארוחת צהריים - סקר שביעות רצון

תלמידים יקרים,נשמח אם תוכלו לענות על סקר שביעות רצון מחדר האוכל לצורך שיפור האווירה ואיכות האוכל. תודה רבה,מועצת התלמידים.

תוצרי תלמידים

ספר המתכונים של עמרי כץ

WCAG 2.0 (Level AA) דפי הנגישות באתרי 022 נבנו בהתאם לתקן נגישות WCAG 2.0 - AA